Sunday, December 12, 2010 @ 11:47 PM
0 +
I'm a game addicter!!!
wargh!!! nafsu aq nk men gem semakin naik!!! lambat gile game nk upload dari internet!!!!!!! menyakitkan hati jerh... klu download dulu2 tuh salah sbb tu semua patches... Shitting ar that thing...(sorry tarmizi... I used your words.. and you cannot sue me coz you don't have my blog links!! xD) hurm... skrng nih aq kne buat research pasal gem tuh balik.. ckp jerh ape web ape aq gne..semua dh.. MSN? dh... Yahoo? dh.. Google Chrome? dh... Mozilla A.K.A Mozarilla firefox?(bahasa aq dn abg aq) dh.... Bing? dh... semua x dpt... huhu... skrng nih abg aq tgh men Plant Vs Zombie... aq pernh main.. tp sampi satu tahap tuh, aq dh stop sbb bosan ya ampun.... hurm... now I'm speechless.. ko bosanan semakin meninggkat... CS aq dh x layan dh... cadang2 aq nk outing dgn kwn2 aq... takut mama aq lak yg x kasi....hurm... teringin lak nak main ic skating dekat Sunway Pyramid or Merayau2 dekat Mid Valley or kat Curve..... semalam dgn ari nih mood aq x de langsung... buat muka toya jerh pagi petang siang malam..... hurm.. si Saiffuddin dak dari terengganu akan pindh ke Subang Bestari dn akan skolh sekali dekat Subest....
(30 minutes later..)
Shit.. I'm really don't know what to say right now... haih...
(40 minutes later...)
yaiks...... I just read Mikail status just right now....it's it true that :The hardest thing to watch the one you love, love someone else?? what do you think... honestly... for me, it's a BULLSHIT!! HELL NO!!! THE HARDEST THING TO WATCH IS TO WATCH THE ONE YOU LOVE IS IN CONDITION LEAVING YOU AND YOUR FAMILY FOREVER....I know what it feel.. It's pain enough, too pain(SHIT, I'M CRYING NOW)... you will know when you had that moments..I hope not, it's too pain.. hard to forget and stopping the tears from going down to the garvity force.... no matter what, it's not your girlfriend/Boyfriend is the most important in your life,NO, it'syour family is the most important in you life, because, GF/BF sometimes maybe Curang(aq x thu curang dlm BI.. bantai je la...)...
aq mmg sangkal gile2 la sape2 ckp GF/BF adalah org yg terpenting dlm dunia nih.... lagi2 perokok, lagi la aq x ske... aq ade tegur sorang mamat nih, aq suruh die stop dri hisap rokok, tp bole pulak die ckp kalu x hisap rokok bole mati? mmg org hisap rokok nih bole jadik keras kepala lah...haih... malas aq nk ckp pasal rokok nih... "lembu lebih baik dari org hisap rokok nih, sbb ape? sbb lembu dengar arahan tuannye dn perokok x pernh ckp ibu bapa dan kerajaan"... kdg2 aq pelik gak, nape kerajaan x haramkan terus rokok kat negara nih? thu la cukai tinggi, nk untung jerh keje.. rakyat sakit2 kne belanja lagi besar... haih... klu aq jadik perdana menteri nnt.. aq nk org yg hisap rokok kat tempt awam kne bayar RM 10, sbb membahayakan nyawa org2 yg terdekat... diorang hisap rokok sedut pastu hembus jerh... bile hembus org lain pulak sedut tp x ley hembus balik sbb batuk, lagi berisiko tinggi dari org yg hisap rokok... "AQ BENCI ROKOK"(nmpk sngt x de kje......)
songsang 10000% dari tajuk asal.. hahha tp x kisah ar... bantai je la... or banzai... (nk buat lawak x jadik... hampeh nyer budak.....)
Please do the rules:
- No spamming--no no no!
- Don't talk rudely--don't don't don't!
- I like nice people--
if you need meh to follow your blog back--ask it nicely and i'll think about it~

